Thursday 16 October 2014

Kehebatan Chewable Vita-C Plus Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Adakah anda sedang mencari vitamin yang bagus untuk anak anda?
Biasanya kalau pengalaman saya, vitamin yang saya cari mestilah :

  • Murah
  • Tahan untuk sebulan atau lebih
  • Bagus untuk tingkatkan imun untuk anak-anak

Ketiga-tiga perkara di atas biasanya saya akan teliti dulu. Kandungan tu saya tak tengok sangat sebab "kurang" faham & tak ada ilmu sangat pasal vitamin. No problem. Saya "up" entry ni, so jom kita sama-sama belajar pasal vitamin!

Hari ni, saya nak cerita pasal vitamin untuk kanak-kanak. 


Vitamin Chewable Vita-C Plus ni sangat bagus dan menepati kriteria yang saya senaraikan di atas. Mari kita tengok apa lagi kelebihan dan kehebatan vitamin ni :

  1. Sesuai untuk kanak-kanak yang lebih suka hisap & kemam vitamin!
  2. Menguatkan tulang, gusi dan gigi yang sihat
  3. Meningkatkan sistem imun tubuh
  4. Rasa oren yang semulajadi sangat sesuai dan selamat untuk kanak-kanak
  5. Tidak mengandungi sebarang pewarna, bahan perasa, pemanis & pengawet tambahan
  6. 1 biji vitamin  Chewable Vita-C Plus Shaklee bersamaan dengan setengah biji oren iaitu 100mg
  7. Sesuai untuk kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas dan orang dewasa juga!

Dikatakan vitamin Chewable Vita-C Plus adalah yang terbaik dan paling lengkap di pasaran  kerana telah mengalami revolusi baru apabila formulasinya ditingkatkan dengan tambahan Bioflavanoid Complex. 

Antara testimoni  Chewable Vita-C Plus Shaklee :


Sekiranya berminat, boleh dapatkan vitamin ini di kedai saya!
Hubungi saya melalui email kedaivitamin14@gmail.com atau melalui Facebook Saya 

Oh ya! Shaklee juga ada menyediakan supplimen dan vitamin lain yang sangat sesuai untuk kanak-kanak

Anda ibu yang prihatin?


No comments:

Post a Comment