Friday 10 October 2014

Kesan Penggunaan ESP

Ramai yang sudah review ESP mengikut pengalaman masing-masing.. Saya juga ada pengalaman dengan ESP. Secara jujurnya, saya baru sahaja menjadi pengguna ESP dalam tempoh tiga bulan. Sekejap,ermmm..mungkin kurang..Sebab seingat saya, saya mengalami penurunan susu badan. Hanya dapat 3ml sahaja walaupun sudah mengambil begitu banyak makan. (Kata mak saya, mungkin kita tak makan banyak sebab tu susu pun kurang!)

Saya pun follow apa yang mak saya kata, ya..saya makan banyak. Dan mengambil banyak karbohidrat seperti nasi dan roti.Kesannya?? Sudah tentu, berat badan saya naik mencanak-canak!Berat anak? Malu nak kongsi..berat bayi saya naik 500gm saja, berat umi dia yang naik lebih..

Saya gigih mencari jalan penyelesaian untuk masalah saya. Terutama bila pengasuh sudah merungut susu bekalan untuk anak tidak cukup..Mana nak cukup kalau setakat 6ml sehari. Saya search kat google, taip
"tip banyakkan susu badan"
 Bersusun keluar hasil nya. Semua SHAKLEE..saya buka satu-satu blog dan baca satu demi satu review..majoriti ibu mengesyorkan pengambilan ESP!Tanpa berlengah, saya buat pesanan ESP dengan seorang senior yang saya kenal cuma di alam maya internet sahaja. Tetapi, dia juga lah menjadi penguat semangat untuk sebarkan kelebihan shaklee ini kepada ibu-ibu di luar sana.

Setelah saya amalkan ESP dalam masa 2 bulan ini, antara kesan yang saya perolehi ialah:

  • KUANTITI SUSU SEMAKIN BANYAK (Alhamdulillah cukup untuk bekalan pengasuh setiap hari)
  • KULIT SAYA DAN ANAK SEMAKIN  CANTIK DAN CERAH
  • KERAK DI KEPALA ANAK SEMAKIN BERKURANG
  • REKAHAN DI TUMIT SAYA SEMAKIN BERKURANG
  • SAYA MENDAPAT SUSU YANG LEBIH PEKAT
  • MEMBERI TENAGA ATAU SEBAGAI SARAPAN SIHAT KEPADA SAYA

susu tanpa ESP (kanan) sangat putih dan cair
Itu yang saya dapat rasa dalam masa dua bulan ni. Side effect? Itu lah dia..hehe..Side effect yang bagus!

Bagi ibu-ibu yang sedang mencari penyelesaian untuk masalah terutamanya susu ibu kurang dan cair, anda mungkin boleh mencuba shaklee.

Di samping untuk menyelesaikan masalah tersebut, tiba-tiba dapat "side effect" yang sungguh awsome..Iaitu kulit juga jadi gebu gebas gitu..Siapa yang tak nak kan?

Jika anda ingin mencuba, atau ada sebarang persoalan mengenai shaklee, boleh hubungi saya melalui email kedaivitamin14@gmail.com, atau hubungi saya di Facebook Saya

Salam Sayang Buat Semua
Terima Kasih Sudi Singgah Blog Saya.

No comments:

Post a Comment